HTML

Budacast.hu

Magyarország podcastje. Drew bácsi rádióműsora megmutatja budapestet, az országot meg sok mindent a hallgatóknak. Ez mind angolul megy.

Friss topikok

Linkblog

2008.04.09. 14:17 drewbácsi

Párbajoznak az Andrew-ék

Mult héten két nagyon kedves sráccal találkoztunk. Andy és Andrew jöttek kb. két évvel ezelőtt magyarországra és mint sok mindenki aki jön távolról megtetszett nekik és úgy néz ki, hogy maradnak budapesten. Csinalnak egy baromi jó program és esemeny blogot!

Emlékeztettek engem a saját magamra amikor én érkeztem meg 1990-ben és viszonylag sok mindent tudnak erről az országról habár nem hallottam, hogy mennyire tudnak magyarul. Szerintem, hogy ha mostanábban erkeztem volna meg én se tudnék túl sokat.

Én örülök, hogy beszelek magyarul de sokszor úgy ereztem, hogy akikkel erdemes ismerkedni az úgyis tud angolul a legtöbbször.

Na túl sokat agyagolok. Hallgassátok meg a 'Duelling Andrews' műsorunkat!

Szólj hozzá!

Címkék: budapest külföldiek magyarul beszélni esemenyek


A bejegyzés trackback címe:

https://budacast.blog.hu/api/trackback/id/tr27418381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása